duminică, 15 aprilie 2018

La joaca



10 comentarii:

  1. Ce frumos v-ați jucat !
    Mă bucur că Leo apreciază şi odihna, sus în balansoar !
    Vă doresc o seară liniştită !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo are abia un an si cinci luni, îi place mult sa se joace, e neastâmparat si are mereu nevoie de companie. Dar când stam linistiti, se cuibareste lânga noi ca un motan lenes si savureaza mângaierea, aproape ca toarce ☺
      Acum, doarme linistit la picioarele mele.
      Te pup Prietena draga. Noapte buna!

      Ștergere
  2. <3 weeeee ce frumos v-ati jucat! <3
    Ce suuuuus a sarit Leutzu ' ;)))).
    Si ce frumos e la voi - totul verde, ingrijit si cu floricele. Minunat!
    Si aici s-a inverzit tot... ;).
    Pupici cu drag! muah muah

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sare ca o minge! asta e tipic la foxterrieri :-) Poate sa sara fara elan pâna la 1,60m l-am testat ☺☺☺
      Primavara e minunata - in fiecare cotisor imfloreste ceva ♥
      Te pup. O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  3. Ce veselie!

    Carmen, arati fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  4. nici nu stiu cine e mai jucaus dintre voi doi :))
    gradina ta e o adevrata primavara, tu arati ca o adolescenta (ceea ce si esti) iar Leo e in mare forma, frumoasa zi ati avut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pandhora draga, in fiecare zi ne jucam macar de 3-4 ori cate o jumatate de ora ☺☺☺ Apoi ne plimbam si alergam de 3 ori pe zi cate o jumatate de ora (dar eu numai seara, o data. Helmut merge cu Leo dimineata si la amiaza). Zau ca ne petrecem toata ziua impreuna ☺☺☺ este copilasul nostru! ☺ Fetele ii si spun "fratele" iar maica-mea ma intreaba mereu "ce nazdravanii a mai facut nepotu' " ☺☺☺
      Voi ati fost la noi toamna, gradina nu mai era asa bogata... si nici nu am putut sa stam pe balansoar sau sa servim micul dejun sau prânzul pe terasa. Trebuie sa mai veniti o data macar, vara! Te pup :-*

      Ștergere
  5. Ce joacă pe voi! E simpatic foc micul prieten lătrăcios. Îmi închipui ce vocal este când te joci cu el. Un suflețel minunat, care vă umple casa de veselie.
    Să fiți sănătoși și fericiți, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, daca ar fi dupa el, ne-am juca toata ziua! De latrat nu latra decat daca se apropie cineva de gard si mai ales atunci cand cineva suna la intrare - atunci latra ca un disperat si face tumbe de zici ca e tras cu cheita! In rest nu e mutulica ☺
      Multumim asemenea, Alex draga! Ganduri bune spre Târgoviste.

      Ștergere