vineri, 16 octombrie 2015

Frumoasele si Bestia


13 comentarii:

  1. :)) Cu toata prezenta bestiei am reusit sa le observ pe frumoase! Dar in viteza! :)
    Sa ai un minunat sfarsit de saptamana!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio! <3
    :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa-ti spun ca pe mine m-a piscat bestia dar mai întâi am fotografiat-o si abia apoi m-am uns cu Fenistil :)) Curatam frunzele uscate când am întâlnit-o ...

      Ștergere
  2. hahaha...cate "bestii"ai!!!
    Frumoasele cred ca sunt si bune cand sunt coapte !
    Pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde nu m-astept si când ma stept mai putin! :))
      O daaaa, atât de bune si aromate, mai rar căpșuni! Iar florile - sunt încântatoare!

      Ștergere
  3. Hotii la capsune!!! Inca in floare, inca pe rod?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. înca în floare si în rod! asa ca am luat ghiveciul în casa, sa-l protejez de noptile reci. Sper sa mai reziste pân ala Craciun! :))

      Ștergere
  4. "Bestia" e chiar periculoasa? Mananca fructele?
    Sau vrei sa ne sperii?
    Weekend frumos sa ai! Si sper sa va bucurati totusi de recolta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu manânca fructele, cred ca doar isi încalzea mustatile la soare :))
      weekend minunat sa ai! multumim :)

      Ștergere
  5. Capsunele ?Acum?Cred ca sunt delicioase.:)Un Weekend relaxant iti doresc.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Spionează pentru un desant ulterior... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât de frumoase sunt florile...ultima recoltă!
    Weekend cât mai frumos îți doresc,CARMEN!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt fana insecte, insa imi place comparatia, e foarte inspirata.Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere