miercuri, 27 martie 2013

Miercurea fără cuvinte (13) - Iarnă haină!

Augsburg, 26 martie 2013

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

94 de comentarii:

  1. :)
    Te prinde bine, n-am ce zice!;)
    Parca prea lunga a fost iarna asta.....
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. luuuuuuunga! of! poate ca pleaca zilele astea, inainte de Paste!
      pup si eu :)

      Ștergere
  2. Frumoase poze! Parcă ne pregătim de Crăciun şi suntem gata să ne urăm "Sărbători fericite"! :-) Nu avem ce face, ne bucurăm de ceea ce avem. O.... "primăvară hibernală"!
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)noi vom serba Pastele peste zile... asa ca, Iepurasul va trebui sa imprumute saniuta de la Mos Craciun... poate il vom revedea si pe Rudolph :)))
      Happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  3. Pai da! Ca tot iti placeau fotografiile mele de data trecuta,cu florile in zapada ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă și-a pus semnătura, înseamnă ca totuși primăvara este aproape. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu si-a pus semnatura. Eu m-am intrebat "Primavara?"... unde o fi ratacita?! of!

      Ștergere
  5. Scene ca-n filme! Superbe fotografii !!!
    Nu-i real ce face vremea...:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ramân de pomina aceste fotografii! inainte de Paste, zapada pana peste glezne! :)

      Ștergere
  6. Se spune că primăvara asta, este cea mai frumoasă iarnă pe care o puteam avea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine spune?! nu trebuia sa ne demonstreze, credeam asa, pur si simplu ;))

      Ștergere
  7. La noi, în Bălgrad (Alba-Iulia) este primăvară. E drept că-i o primăvară rece pentru că Bucureştiul şi alte zone sunt sub zăpadă, dar totuşi este primăvară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. norocosilor!
      adevarul este ca daca stau sa ma compar cu Berlin sau Hamburg, atunci noi in Bayern o ducem grozav! Acolo ninge de 3 saptamâni, dar asa, de la jumatate de metru in sus!

      Ștergere
  8. Iar vorbim de acelasi lucru.Poate maine va fi altfel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca maine va fi asa cum spun meteorologii! adica +10 grade...

      Ștergere
  9. Offf! Si la noi e zapada si frig. Tot asteptam primavara asta care se lasa atat de greu induplecata... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-au lungit urechile uitându-ma dupa primavara! ;) happy WW!

      Ștergere
  10. Am vrut sa va arat si eu zapada... dar din pacate dupa ce m-a amagit a 5-a oara in iarna asta ... s-a topit pana sa ies eu afara. Dap la unii dintre noi a nins prea mult, la altii spre deloc:D.
    Mi-a facut placere insa sa o privesc in poze:)

    Miercuri de vis!
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa rapid s-a pus pe fuga?! norocosilor!
      te pup. Happy WW!

      Ștergere
  11. beautiful but looks too cold for my liking. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trecem noi şi de iarna aceasta de nu se mai sfârşeşte ...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Și la noi a nins, apoi s-a topit, iar acum din nou ninge, încă de aseară. Mi-e deja indiferent și nu mă mai mir că iarna e pe ultimul loc în preferințele mele sezoniere. Happy WW și o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi a nins toată ziua și acum...ce să vezi?! S-a topit tot, dar absolut toată zăpadă...Încă mai fulguiește, dar e mult mai cald. Vine, vine primăvara! Seară bună să ai, dragă Carmen!

      Ștergere
    2. tocmai vorbisem cu prietena mea Cici din Cluj. Da... si ea imi spunea ca primavara nu mei e departe - cel putin spera! ;))
      O seara faina sa ai, deasemenea!

      Ștergere
    3. Cu siguranță ți-a confirmat întocmai ce-am spus! Dar plouă, bleah, măcar stau în noul atelier și pictez! ;)

      Ștergere
  14. Of, Carmen, nu e haina...se baga si ea in seama...nu e vina ei..uite ce alba si frumoasa e zapada :)...de vineri vine primavara, cel putin la Bucuresti...:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa spun si meteorologii nostri, ca vineri va fi primavara. 18 grade cica! Dar ploaie...
      Happy WW! :)

      Ștergere
  15. Cam aşa arată ziua de 26 martie şi de pe fereastra mea. Încă n-am ieşit afară să simt gradele cu minus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu a trebuit sa ies, ca m-am dus la serviciu. La pauza de 12 am facut fotografiile in parc :) urat nu a fost, dar... bizar! :)

      Ștergere
  16. uf, nu mai scapam de iarna
    fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  17. Şi la noi este la fel, dar ştii şi tu - bucuria nu e dată de anotimp.
    O zi minunată, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat ai scris! bucuria si soarele le purtam in noi!
      te pup. Happy WW!

      Ștergere
  18. Ufff iarna... Ca nu mai vrea sa plece. :D Imi place foaarte tare penultima poza, dar si cea cu bancuta. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scoatem ce putem mai frumos din vremea asta urata! ;)
      happy WW!

      Ștergere
  19. Urat urat si-mi este groaza ca trebuie din nou sa ma imbrac gros. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu eram pe punctul de a pune cizmele la "naftalina"! :)

      Ștergere
  20. Wow! Dar ce iarna!
    Parca nici n-ar fi sfarsit de martie!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar asa! ce ne-am fi dorit cativa fulgi de nea de Craciun! dar nu au fost!
      happy WW! :)

      Ștergere
  21. Aoleu, e inca iarna! Dar totusi are farmec...macar in poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai ce sa facem, ne bucuram si luam vremea asa cum ne este data :))
      happy WW!

      Ștergere
  22. Răspunsuri
    1. si eu care credeam ca prietenii siberienii nu trimit si la voi geruri si zapada!
      pup. Happy WW!

      Ștergere
    2. sibienii nu au nici o vina! Din Europa vine iarna ! :))

      Ștergere
  23. oribil ieri am mers cu maxi taxi la bucuresti si nu o sa-ti vina sa crezi dar vintul era atit de puternic ca soferul abia putea sa tina masina in friu..nu-mi imaginez ce viteza avea vintul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm... ieri un coleg de serviciu a ramas in blocaj pe sosea, 3 ore! in situatia asta meteorologica! si de ce?! pentru ca tirurile ce trec prin tara, venite din Spania, Portugalia sau Turcia, nu au cauciucuri de iarna si derapeaza, se rastoarna si un astfel de accident blocheaza toata circulatia! groaznic!

      Ștergere
  24. Nu prea ne convine, dar nu avem cu cine sa ne certam. Toate cele bune Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, in America am inteles ca vremea a fost data in judecata :)) azi spuneau la tv :)))
      Happy WW!

      Ștergere
  25. Răspunsuri
    1. e frumos, nu zic nu, dar primavara cand sa ne arate ce frumoasa poate fi?! ;)

      Ștergere
  26. Ce frumos! Si la noi a revenit iarna...
    Eu te invit intr-o vizita la manastire ;)
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/03/27/miercurea-fara-cuvinte-manastirea-bogdana/
    Ca de obicei nu am putut lasa link unde trebuie :(

    RăspundețiȘtergere
  27. O sa vina ea caldura.. si atunci o sa ne saturam de ea :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... oamenii sunt permanent nemultumiti de ceva ;) Dar zapada la sfarsitul lui martie, recunoaste ca nu e prea obisnuit! :) Abia astept soarele! ;)

      Ștergere
  28. Răspunsuri
    1. peisajul e superb, dar acum... nu mai vreu nici eu iarna!

      Ștergere
  29. Răspunsuri
    1. hm! de Craciu am fi dorit sa avem asa o vreme, dar... erau 10-15 grade in plus! pic de zapada!

      Ștergere
  30. Din timpul acesta nu se mai intelege nimic, haha...Intr-o saptamana sunt 4 anoptimpuri...

    RăspundețiȘtergere
  31. si la noi s-a intors iarna :( ....asa ca va invit la ceva dulce ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, m-am ospatat! da ce serbati voi acolo, cu atatea bunatati?!

      Ștergere
  32. Eu am avut un şoc ieri dimineaţă când m-am uitat pe geam şi am văzut zăpadă! :)) Nu credeam că o să se întoarcă iarna şi-n Galaţi dar s-a întâmplat. Tot ziceam eu că nu am apucat să mă bulgăresc în decembrie...uite că o fac în martie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am patitsi eu ieri dimineata! cand m-am trezit, un vecin harnic, huruia cu lopata în fata casei, degazand trotuarul... nu mi-a venit sa cred! tja... martie!

      Ștergere
  33. We do not receive much snow here, so thank you for sharing your snow pictures! It looks like you had fun!

    Noi nu primesc zăpadă mult aici, așa că vă mulțumesc pentru partajarea imaginilor de zăpadă! Se pare ca te-ai distrat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. usauay, there is no snow in march, but this year! ;)
      happy WW!

      Ștergere
  34. Si pe la noi ninge, ninge...nu se mai opreste... :( :(

    O zi placuta sa ai, Carmen, chiar de ninge! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tie o zi placuta! ce sa facem... gasim noi preocupari dragute pentru fiecare vreme, nu-i asa?! :)

      Ștergere
  35. Asa arata si pe aici termometrul ,doar ca a nins mult ,ca-n povesti !
    Reusite fotografiile!O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a nins mai mult pe la voi? oh! si i nordul Germaniei este zapada serioasa de jumate de metru! de 3 saptamani. La noi a nins doar pe 26. Azi nu a mai nins, dar nici nu s-a topit zapada asta... Of! unde este oare primavara?!

      Ștergere
  36. cred ca este una dintre cele mai iernatice primavera :)
    te pupacesc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca DA! au si spus la TV ca asa temperaturi scazute nu s-au mai inregistrat de 40 de ani! te pup draga mea draga :)

      Ștergere
  37. Iar te joci de-a "micul print".:))
    Si pe la noi e aproape la fel!
    Halal martisor!:(

    RăspundețiȘtergere
  38. E o iarnă in primavară cum de mult nu a fost. Mi-e dor de primăvara adevărată şi simt eu că va veni în cele din urmă, chiar dacă va fi mai aşteptată.
    Numai bine! Îmbrăţişări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-e dor de primavara adevarata! ca asta... se joaca de-a carnavalul si s-a costumat in Iarna! pupici :)

      Ștergere
  39. :)
    telefonul cu data si ora il vad! dar vreau sa vad si GPS-ul care sa spuna pe ce planeta e locatia! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai... simbolul acela de cerc taiat în patru indica locatia: strada Göggingen - unde se afla firma la care lucrez - ca la ora 10 eram la serviciu :) E Augsburg, Germania! dar din cate scriu prietenii nostri aici, ar fi putut sa fie Bucuresti, Brasov, Bacau...

      Ștergere
  40. Ce sa zic...imi place ce vad in prima poza:> Evident si in celelalte:)) iarna este si la mine..chiar in momentul asta viscoleste afara:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu vreau primavaraaaaaaaaaa! ma aude cineva? poate sa ma ajute cineva? ;))

      Ștergere
  41. Carmencita...lasa ca iesim din cizme si intram direct in sandale! Cel putin, in ultimii ani cam asa s-a derulat ciclul normal al anotimpurilor in Ro ! Vine ea si caldura si-atunci o sa ne plingem de cald!

    RăspundețiȘtergere
  42. Mda....nu-mi place iarna....sorry! Am fost la munte, in Azuga...e iarna ca in ianuarie....
    O seara frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  43. S-a intors iarna si pe plaiurile mele, parca mai inversunata ca in
    lunile specifice dominatiei ei,toate florile de primavara s-au culcat si au
    inghetat sub povara zapezii.
    Sper totusi sa vina cat de curand mult iubita primavara!
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  44. Peisajul e frumos dar temperatura e prea jos! :)
    Paltonasul Iernii a ascuns Primavara sub poalele lui! Dar apare ea! Cel putin, asa se zvoneste!
    Noaptea linistita sa iti fie!
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  45. Speram ca e zapada cea de pe urma, sau neaua mieilor cum se numeste in popor.
    Frumoase fotografii!
    O zi usoara si placuta, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  46. capricii...las ca nu ne sperie ea :)

    RăspundețiȘtergere